Reglement avondwedstrijden

De avondwedstrijden vallen niet onder de verenigingsreglementen.
De wedstrijden vinden plaats onder verantwoording van B. Ponssen, bij geschillen en/of schade kan het bestuur van HSV De Reiger niet aansprakelijk gesteld worden.
Deelname aan de wedstrijden staat ook open voor niet leden van De Reiger.

De avondcompetitie omvat 8 stuks wedstrijden, deze wedstrijden worden gevist in het Merwedekanaal terplaatse van het Bredestuk.
De inleg is € 20,- voor de gehele competitie, te voldoen bij aanvang van de competitie.
De loting vindt plaats aan de waterkant .
Er moeten minimaal 5 wedstrijden worden gevist om in de prijzen te vallen, je mag er dus 3 laten vervallen ofwel kun de 3 slechste wedstrijden laten vervallen.
Dus kun je rustig op vacantie.
Op de laatste wedstrijd vindt de prijs uitreiking plaats in De Stek.

REGLEMENT.
1. Vrije hengel
2. Gekleurde maden en/of voer is niet toegestaan
3. Vers de vase is niet toegestaan
4. De aanvang en het einde van de wedstrijd wordt aangegeven door een claxon of toeter
5. De wedstrijd kan bij onweer afgeblazen worden
6. Prijzen dienen persoonlijk afgehaald te worden, indien men verhinderd is dient men dit vooraf bij de wedstrijdleiding melden
7. Deelname geschiedt op eigen risico en verantwoording
8. Snoek, snoekbaars en paling telt niet mee
In gevallen waarin dit reglement niet voorziet, beslist de organisatie.

Iedereen heeft prijs.
Alle deelnemers dienen hun meegebrachte afval op te ruimen en mee te nemen richting huis voor de KLIKO.

Aanmelden kan via het contact formulier