Vergunningen

Vispas voor 65-plussers             € 33,00
Extra Vispas voor 65-plusser          € 21,50

VERENIGINGS-JEUGDVERGUNNING
De "Verenigings Jeugdvergunning" is bestemd voor kinderen van 8 tot en met 13 jaar.
Ook van kinderen jonger dan 8 jaar, als zij aan viswedstrijden meedoen, verwachten we dat ze deze vergunning
bezitten.

De Verenigings-Jeugdvergunning geeft alleen het recht om te vissen met één hengel die voorzien is van door de
Minister toegestane aassoorten.
Door de minister toegestane aassoorten zijn:
-  brood,aardappel, deeg, kaas, granen en zaden;
-  worm en steurkrab;
-  insecten, insectenlarven (bijv. maden) en nabootsingen daarvan, mits die niet groter zijn dan 2,5 cm.
Dus NIET SNOEKEN !!!

De Verenigings-Jeugdvergunning geeft het recht om te mogen vissen in de sierwateren (Gracht en Singels) waar HSV De Reiger visrechten op heeft. Jeugdvergunningen zijn gratis af te halen bij ons aangesloten verkooppunt.

Ons verkoop punt voor vergunningen is:
(Dag vergunning, Lidmaatschap HSV de Reiger, Jeugd vergunning)
Gelieve gepast te betalen - pinnen is niet mogelijk.

kijk voor de actuele openingstijden:

PRINT en INKSTATION Vianen
Voorstraat 21 4232 AM Vianen

voor vragen kunt u ons bereiken via de mail en telefonisch
klik hier voor het contact formulier

Telefoonnummer:
Wesley Emde

JEUDVISPAS
Zoals altijd is ook hier een uitzondering op de regels. En die regel is dat altijd en overal een visvergunning nodig is.
Behalve voor jeugd tot en met 13 jaar, vissend met één hengel onder begeleiding van een volwassene
die wel in bezit is van een visvergunning.

OPZEGGEN
Onze lidmaatschappen lopen altijd voor de duur van 1 jaar.
Indien u het lidmaatschap wilt beëindigen dient u dit schriftelijk of per e-mail te doen voor 1 oktober van het huidige kalenderjaar (bijvoorbeeld wanneer u het lidmaatschap voor 2018 op wilt zeggen, dient de opzeggen voor 1 oktober 2017 ingediend te zijn, wanneer dit niet het geval is loopt uw lidmaatschap automatisch nog een jaar door).