Grensoverschrijdend gedrag & VOG

Grensoverschrijdend gedrag en VOG

Grensoverschrijdend gedrag is een breed begrip en meer als alleen seksuele intimidatie. Het kan gaan over discriminatie, integriteit, wangedrag, pesten enz. Alle bestuursleden van HSV de Reiger zijn inmiddels in het bezit van een VOG verklaring voor verenigingen.

Als bestuur en commissies zijn wij samen met de leden de ogen en oren van onze HSV en samen verantwoordelijk voor een veilig en positief hengelsport klimaat. Naast het vormgeven van goede preventieve maatregelen middels onze reglementen zorgen we ervoor dat iedereen zich welkom en veilig voelt en hebben we een visie waar we als vereniging naar toe willen groeien.

Naast onze statuten, huishoudelijk reglement en beleidsplan hebben we nu ook gedragscodes en een meldpunt gerealiseerd. Middels onderstaande koppelingen zijn deze te lezen.

Klik hier voor de gedragscodes voor leden

Klik hier voor de gedragscodes voor bestuur en commissieleden

Klik hier voor het meldpunt vertrouwens contactpersonen

Het bestuur HSV de Reiger.