Opening

Feestelijke opening clubhuis HSV de Reiger te Vianen

Op zaterdag 30 september heeft HSV de Reiger haar   nieuwe clubhuis ‘de Stek’ geopend in Vianen. Onder ideale   weersomstandigheden werd het event druk bezocht door   jong en oud. Er waren maar liefst 19 standjes waar o.a.   visspullen & eten/drinken verkocht werden en   informatiepunten omtrent de Vis. De jeugd werd vermaakt   met een springkussen, schminken, vissen met VR bril en   twee drilsimulator.

Ook waren er informatiekraampjes met vrijwilligers die vertelden wat de vereniging doet voor haar leden. Er was zelfs een ideeën box, waar leden via ingevulde formulieren konden aangeven welke activiteiten ze graag zouden terugzien en of ze zelf hierin een rol willen betekenen. In middag werden er veel loten verkocht.

Vanuit de gemeente hield wethouder Teus Meijdam een toespraak, waarin hij het belang van HSV de Reiger binnen de gemeente Vijfheerenlanden nog eens onderstreepte. Ook sprak hij zijn waardering uit voor wat de Reiger voor de gemeente betekent. Hierbij moet je denken aan het begeleiding van jeugd en andere verenigingsactiviteiten. Ook de ondersteuning naar de gemeente toe bij het onderhouden van de waterpartijen binnen de gemeente is een belangrijke taak. Dankzij alle vrijwilligers en het enthousiasme van de bezoekers is het een fantastische open dag geworden. Na afloop zijn alle vrijwilligers bedankt met een BBQ en o.a. een goodiebag vanuit de Federatie.

We willen onze Vrijwilligers enorm bedanken.

En natuurlijk willen we onze sponsors enorm bedanken.

Links:
Visvijver de Wilgenplas

Kunstschilder Remko van de Berg | Natuur & Roofvissen
Bloemsierkunst De Klaproos - Dé Bloemist van Vianen
Dé online Karper Webshop - Karper XL

KNV EHBO afdeling Vianen

SPRO

CreaBeez - Bee Creative!

Springkussen vianen houten huren verhuur huur zeskamp tenten

Hengelsport Utrecht
Urban Events - Race Simulators, Virtual Reality en Games