Jaarvergadering tot nadere berichtgeving geannuleerd.

Maandag, 12 mei 2014

Geachte Leden, Via deze weg wil ik u informeren dat de geplande jaarvergadering van donderdag 15 mei tot nadere berichtgeving is geannuleerd. Dit in verband met hartfalen van onze voorzitter Marcel Huiveneers. Wanneer er meer duidelijkheid is over de gezondheidstoestand van onze voorzitter zullen wij u een nieuwe uitnodiging sturen per e-mail. Met vriendelijke groet, Het bestuur.

Geachte Leden,

Dit in verband met hartfalen van onze voorzitter Marcel Huiveneers.

u kunt zich aanmelden via deze link

Met vriendelijke groet,

Het bestuur.