Officiële opening verenigings gebouw de Stek

Woensdag, 2 augustus 2023

30 September 2023 hebben wij de officiële opening van ons verenigingsgebouw ‘de Stek’ van Hengelsportvereniging de Reiger.
We zitten er al wel een tijdje (sinds begin 2020) maar een echte opening is er nog niet geweest.
Des te meer reden voor een feestje!

Vanaf 13:00 zal het pand officieel geopend worden door onze Voorzitter en Wethouder Bel van gemeente Vijfheerenlanden.
Vervolgens zal de dag gevuld zijn met diverse activiteiten voor jong en oud.

We hebben Virtual Reality vissen, zodat je ook in de virtuele wereld de grootse vis kan vangen.
Daarnaast hebben we over het hele terrein kraampjes staan met verschillende workshops, en activiteiten.

Zoals een kraampje met:
De Wilgenplas- Informatie over 2 mooie visvijvers in Maarssen.
CreaBeez- 2 kramen activiteiten voor de kids om te knutselen en creatief bezig te zijn.
Remko kunstschilder- Remco maakt de mooie schilderijen van veel dieren zoals vissen.
Vliegvis kraam – Hier worden vliegvis vliegen gebonden en wat lessen in gooien met een vliegvishengel.
EHBO - Informatie over de EHBO wat ze doen en waarom.
Floki's bait - Zelf gemaakte boilies.
Carplounge - Voerboten van de mooiste en hoogste kwaliteit.
Hengelsport Zaltbommel met 3 kramen pakt uit met verschillende hengelsport activiteiten.
Visservice Int - Vult een kraam met mooie vistrips.
Remco de Koster - Hij is een visser voor Fox en is aanwezig met een uitleg over lijnen knopen voor het karper vissen.
Charlies Fishing komt ook met een kraam vol mooie roofvis gerelateerde artikelen.
Cue4U - Zal met een gevulde kraam komen, op het gebied van lood vervangende materialen.
Frans Visgids komt ook met een Kayak en uitleg over vistrips op het water.

Aankleding en overige onderdelen deze dag:
KGYou Entertaiment & Ballonen - De versiering aan de voorkant van het pand met mooie Ballonnen torens.
Stardrift - Alle kramen, tafels, kramen, Tenten, avonturen rad en het springkussen is gehuurd van Stardrift.

Daarnaast zal je op het terrein kunnen genieten van een heerlijk bakkie koffie/Thee met een lekker hapje bij Ester Coffeebox

Naast kraampjes hebben we ook een Springkussen voor de kids.
Ook hebben we een Rad van Avonturen met veel prijzen die lokale ondernemers en diverse webshops beschikbaar bestellen.

Aanmelden voor de opening kan via deze link

De eerste 50 kinderen ontvangen een tas vol leuke dingen!

Kunt u of wilt u nog prijzen sponseren neem gerust contact op met ons.
info@hsvdereiger.nu en/of 0630461157

Links:
Visvijver de Wilgenplas

Kunstschilder Remko van de Berg | Natuur & Roofvissen
Bloemsierkunst De Klaproos - Dé Bloemist van Vianen
Dé online Karper Webshop - Karper XL

KNV EHBO afdeling Vianen

SPRO

CreaBeez - Bee Creative!

Springkussen vianen houten huren verhuur huur zeskamp tenten

Hengelsport Utrecht
Urban Events - Race Simulators, Virtual Reality en Games