ALV - 13 Juni 2023

Dinsdag, 6 juni 2023

Het bestuur van HSV de Reiger nodigt u van harte uit onze Algemene Leden Vergadering bij te wonen.
Dit is een Algemene leden vergadering waar ook de afgelopen jaar kost behandeld word.

Vanwege drukte in de afgelopen en komende periode hebben we er voor gekozen deze de kennisgevingsperiode in te korten.
De vergadering zal zijn op Dinsdag 13 Juni a.s. in ons nieuwe verenigingsgebouw "de Stek" te Langeweg 2a in Vianen.

U kunt vanaf 19:30 uur bij de stek terecht, de vergadering zal om 20:00 uur van start gaan.

Wij stellen uw aanwezigheid zeer op prijs, Maar mocht u toch verhinderd zijn, zal de Notulen na het oplossen van wat technische problemen online staan.

Vanwege een technische storing zijn we helaas nog niet in de gelegenheid de agenda online te plaatsen.
we werken hard aan de oplossing.

Mochten er nog vragen en of opmerkingen zijn hoor ik dit graag.