ALV - 22 Juni 2022

Zaterdag, 28 mei 2022

Het bestuur van HSV de Reiger nodigt u van harte uit onze Algemene Leden Vergadering bij te wonen.
Dit is een Algemene leden vergadering waar ook de afgelopen 2 jaar kort word behandeld.
Vanwege de komende vakantie periode hebben we er voor gekozen deze keer de kennisgevingsperiode in te korten.
De vergadering zal zijn op maandag 22 Juni a.s. in ons nieuwe verenigingsgebouw "de Stek" te Langeweg 2a in Vianen.
Er kunnen ongeveer 30 leden aanwezig zijn. Hierdoor is aanmelden wenselijk.
Als u bent aangemeld kunt u vanaf 19:30 uur bij de stek terecht, de vergadering zal om 20:00 uur van start gaan.
Wij stellen uw aanwezigheid zeer op prijs, Maar mocht u toch verhinderd zijn, zal de Notulen ongeveer 5 dagen later online staan op de website.
Notulen.

Het bestuur groeit langzaam maar gestaagd toch maken we graag via deze weg nogmaals van de gelegenheid gebruik
Om onder de aandacht te brengen dat wij nog opzoek zijn naar kandidaten voor de functie van bestuurs- of commissielid.
Heeft u interesse? Dan verzoeken wij u om dit voor aanvang van de vergadering bij een van onze bestuursleden te melden.
De agenda en het jaarverslag zijn vanaf 15 Juni 2022 te vinden op onze website.

Mochten er nog vragen en of opmerkingen zijn hoor ik dit graag.