Wat gebeurd er zoal.

Maandag, 21 februari 2022

Beste Leden,

Even een bericht van ons na een langere tijd stilte.

Stilte betekend niet dat er niets word gedaan 😃
hieronder een overzicht wat we zoal hebben gedaan en wat er nog aan zit te komen.

De meeste van jullie hebben de vergunning van 2022 binnen.
Het voorbereiden hiervan heeft weer de nodige uurtjes gekost.
Met dank aan het Inkstation Vianen hebben we deze weer klaar kunnen maken voor jullie. ( https://inkstationvianen.nl)

Zoals ook te zien op de vergunningen hebben we dit jaar gekozen om het Loodvrij vissen te promoten. aankomend seizoen kunnen we ook 4 setjes Loodvrij vis gewicht verloten zodat jullie er kennis mee kunnen maken.

In ons vorig bericht is te lezen dat we met de Nachtvispassen voor put Middelwaard druk zijn geweest. Inmiddels zijn de gelukkige op de hoogte en zal daar verder contact mee worden opgenomen voor de uitgifte. Als je volgend jaar kans wilt maken meld je dan aan voor de wachtlijst en in januari word vanuit daar een loting gedaan.

Daarnaast zijn we druk met veel administratief werk, leden die verhuizen, niet betalen of de Vispas niet hebben gekregen. Hoort er allemaal bij. Ook Wetgevingen die veranderen en naast dit alles moet worden uitgezocht en geregeld worden.

Helaas hebben we afgelopen 2 jaar geen algemene leden vergaderingen kunnen beleggen. Ondanks de online oplossingen is het ons nog niet gelukt dit voor elkaar te krijgen. Nu er weer meer versoepelingen komen gaan we weer plannen.

Kortom, op de achtergrond word er veel tijd en energie in de vereniging gestopt.

We hopen dat dit een goed jaar word met veel mooie vangsten!