Uitstelling Bijzondere Leden Vergadering.

Maandag, 15 november 2021

Helaas met de huidige corona maatregelen moeten we de B-leden vergadering van vanavond annuleren. We hebben diverse opties bekeken maar na overleg met het bestuur besloten dat we de vergadering toch moeten uitstellen. Zodra het weer mogelijk is gaan we een nieuwe datum plannen. Excuses voor het ongemak zo op het laatste moment.

Zodra het weer mogelijk is gaan we een nieuwe datum plannen.

Excuses voor het ongemak zo op het laatste moment.