Bijzonder Leden vergadering

Vrijdag, 15 oktober 2021

Beste Leden,

Het bestuur van HSV de Reiger nodigt u van harte uit onze bijzondere leden vergadering bij te wonen.
Dit is een alternatief voor de Algemene leden vergadering die vanwege de Corona maatregelen niet door kon gaan.

De vergadering zal zijn op maandag 15 November a.s. in ons nieuwe verenigingsgebouw "de Stek" te Langeweg 2a in Vianen.
Vanwege de huidige maatregelen zijn we genoodzaakt net als andere verenigingen uw QR-code te scannen. (Dit houdt in dat u gevaccineerd of een negatieve test heeft gehad)
Daarnaast kunnen er ongeveer 25 leden kwijt. Hierdoor is aanmelden noodzakelijk. stuur een mail naar: info@hsvdereiger.nu

Als u bent aangemeld kunt u vanaf 19:30 uur bij de stek terecht, de vergadering zal om 20:00 uur van start gaan.

Wij stellen uw aanwezigheid zeer op prijs, Mocht u toch verhinderd zijn, de Notulen zal 25 november online staan op de website.
/hsv-de-reiger/algemene-leden-vergadering.html

Het bestuur groeit langzaam maar gestaagd toch maken we graag via deze weg nogmaals van de gelegenheid gebruik
Om onder de aandacht te brengen dat wij nog opzoek zijn naar kandidaten voor de functie van bestuurs- of commissielid.
Heeft u interesse? Dan verzoeken wij u om dit voor aanvang van de vergadering bij een van onze bestuursleden te melden.

De agenda en het jaarverslag zijn vanaf 15 Oktober 2021 te vinden op onze website.
/hsv-de-reiger/algemene-leden-vergadering.html