Maandag, 16 maart 2020

N.A.V.de persconferentie 15 maart zullen wij ons natuurlijk aan de richtlijnen van de Regering en het RIVM houden om verdere verspreiding in te dammen.
Hierdoor zijn alle activiteiten waaronder de viswedstrijden tot en met 6 april afgelast.
De Algemene ledenvergadering plannen we op het moment dat dit weer veilig is.

N.A.V.de persconferentie 15 maart zullen wij ons natuurlijk aan de richtlijnen van de Regering en het RIVM houden om verdere verspreiding in te dammen.<br>Hierdoor zijn alle activiteiten waaronder de viswedstrijden tot en met 6 april afgelast.<br>De Algemene ledenvergadering plannen we op het moment dat dit weer veilig is.