Steigers put Helsdingen

Vrijdag, 3 juni 2016

6 Ruime steigers rond Put Helsdingen

De afgelopen weken zijn onze vrijwilligers enorm druk geweest met het creëren van 6 ruime vissteigers bij put Helsdingen. Er is hard gewerkt door vrijwilligers, omstanders en de commissieleden van HSV de Reiger. Enorm bedankt voor jullie enthousiasme, energie, tijd en inzet!!

Het werkt kon niet verzet worden zonder goed gereedschap en een goed gevulde maag, daarom willen wij onze sponsoren ook even in het zonnetje zetten!

Boels – voor al het gereedschap om de steigers te maken
Gemeente Vianen – voor de houtsnippers op de steigers
Inktstation Vianen – voor het drukwerk
Mamma Mia – voor de lunch
Smits tuin- en Parkmachines – voor de machines
Qceas – voor het gereedschap en machines

Enorm bedankt allemaal!

De aankomende tijd zullen de steigers een naam krijgen. Elke steiger krijgt de naam van een sponsor. Wanneer dit gedaan is zullen we jullie hiervan op de hoogte stellen.

Met vriendelijke groet,

Het bestuur.