Jeugdleden

Donderdag, 7 mei 2015

Ben jij 16 jaar of jonger? Ben jij in het bezit van een hengel, dobber en een haak?? JA?! Dan ben jij misschien wel de wedstrijd visser die wij zoeken!

Meld je aan bij HSV de Reiger en word lid! Er staan weer leuke viswedstrijden op de planning waar je je via de onderstaande link voor op kunt geven.

Ben je al lid van de Reiger, dan ben je uiteraard ook van harte welkom om een kijkje te nemen of deel te nemen aan onze viswedstrijden!

Misschien win je ook nog een van onze leuke prijzen gesponsord door Carpcontrol www.carpcontrol.nl in Vianen!

Met vriendelijke groet,
Het bestuur.