9 april Vrijwilligers avond

Donderdag, 4 april 2024

Een inloop avond voor vrijwilligers HSV de Reiger.

Save the Date!
Dinsdagavond 9 april 2024
19:45 tot 22:00 uur

Vrijwilligers avond.
Zonder vrijwilligers geen vereniging, zonder JOU geen HSV de Reiger. Bijna de helft van de leden die de enquete heeft ingevuld, geeft aan iets te willen betekenen voor onze vereniging.
Daarom organiseren we een inloopavond voor onze leden die iets meer willen doen voor onze vereniging. 💪🏼
Op deze avond willen we graag met jullie en met elkaar in gesprek over hoe we daar invulling aan kunnen geven.
Denk hierbij bijvoorbeeld aan handje hulp bij jeugdvisdagen, onderhoud aan ons viswater en clubgebouw, maar ook aan het opstarten van bijvoorbeeld een commissie.
Aan de hand van een commissie kan je gesteund door de vereniging activiteiten organiseren voor onze leden. Voorbeelden hiervan zijn de roofviscommissie en de jeugdcommissie.

We hopen jullie te mogen verwelkomen op deze avond!☕️🫖🍪