Roofviswedstrijd 18 Feb 2024

Dinsdag, 20 februari 2024

Eerste Roofviswedstrijd 2024

Roofviswedstrijd 18 februari 2024🎣
Gisteren maakte 13 koppels zich op voor een natte en onstuimige roofviswedstrijd.
Maar ook deze keer was het weer een geslaagde dag! Er werden in totaal 35 vissen gevangen waarvan 1 snoekbaars en de 34 snoeken 🐟!
🏆1ste plek ging naar André en Michael ze hadden maar liefst 554cm aan vis!
✨Sportief weetje: de heren doneerde de
gewonnen kunstaas aan jeugdige vissers als stimulans lekker verder te gaan met vissen! Super attent mannen!!
🥈2e plek was voor Robin en Joram met 400cm aan vis 🎣
🥉3e plek ging naar Walter en Lute met 329cm aan vis 🐟
🎖️ De prijs voor de grootste vis was deze keer een snoek van 85cm gevangen door Bryan Emde
Bedankt iedereen voor de aanwezigheid en natuurlijk 🧢 af voor de vrijwilligers die deze dag hebben georganiseerd! We zien iedereen graag snel weer!

Bijvoorbeeld voor de paas viswedstrijd 24 maart a.s!!