Speciale Roofvis wedstrijd

Donderdag, 2 november 2023

In samenwerking met Toppies organiseren wij 26 November een speciale Roofvis Wedstrijd.

Speciale Roofvis wedstrijd 26 November

De Wedstrijd

Op 26 november organiseren we weer een roofviswedstrijd.
Dit keer is er echter een speciale editie! Deze editie wordt namelijk gesponsord door de Toppies.
Toppies ontwikkeld milieu bewust materiaal, denk aan loodvrije producten of weekmaker-vrij kunstaas.
Alles om ervoor te zorgen dat er geen vervuiling plaats vindt.
Tijdens de wedstrijd zullen we meer vertellen en laten zien over de missie en producten van Toppies.
Om jullie kennis te laten maken met de producten van Toppies, geven ze iedere deelnemer een goodiebag mee.
Daarnaast hebben we een speciale Toppies prijzenpot!

Extra winkansen buiten de wedstrijd om:

In aanloop naar onze spannende roofvis wedstrijd op 26 november wil ik een extra element van opwinding toevoegen - een Social Media Fotowedstrijd!

Hoe kun je deelnemen? Het is eenvoudig! Alles wat je hoeft te doen is je vangstfoto's delen op Instagram en ons taggen @toppies_fishing.
Zorg ervoor dat op de ingezonden foto's duidelijk te zien is dat de vis met Toppies producten is gevangen, want alleen deze foto's komen in aanmerking voor de wedstrijd.

We zullen alle ingezonden foto's zorgvuldig beoordelen en deze als stories delen op ons Instagram account.
De winnende foto wordt gepost op het officiƫle Toppies Instagram account, met vermelding van de winnaar.

Je bent vrij om hier tijdens de wedstrijd aan mee te doen. Bij aanvang van de wedstrijd vertellen we hier meer over.

Zien we jullie ook op 26 november? Meld je dan snel aan!

volg ons op de Socials voor het laatste nieuws!