Controleurs

Zondag, 24 januari 2016

Controleurs HSV de Reiger.

Ter informatie aan de leden van HSV de Reiger:

Afgelopen jaar hebben wij afscheid genomen van Piet van Maarschalkerweerd als controleur bij HSV de Reiger.
Dit houdt in dat Piet niet langer zijn functie als controleur uit mag voeren in wateren van HSV de Reiger.

De controleurs die actief zijn bij HSV de Reiger zijn:

Jan van der Linden (controleur)
John Scholte (controleur)
Marcel Huiveneers (controleur)
Roel Blankensteijn (controleur)
Wesley Emde (hoofdcontroleur)

Indien u door een andere controleur word gevraagd om uw papieren wilt u dan contact opnemen met Wesley Emde. (0630461157)

Wanneer u in de wateren van de Federatie vist is het mogelijk dat een andere controleur u controleert. Dit zijn niet de wateren die in de vergunning van HSV de Reiger staan.

Vanwege privacy overwegingen heeft HSV de Reiger er afgelopen jaar voor gekozen om dit bericht niet te publiceren. Nu is het echter in het belang van onze leden dat u op de hoogte bent.

Het bestuur,